When comes to a rainning day, what's the first image comes to your mind?




To me, I think about one guy betrayed our love.

On that day,it rained a lot and I cried a lot coz the guy left me.

Those scars are no longer on my body but they still stay on my mind.

How can I get rid of him?



At last, I know the best way to get rid of him is...

to find a sunny guy who can make me laugh on a fair sunny day.

And then forget him completely without any attachments.



That's the best way I can do.




* * *



燕姿又出精選專輯了,新收錄的《雨天》這首歌給我一種跟《隱形人》一樣的感動,

也許因為又是小寒作的詞,也許因為我不停地在失戀吧,呵呵。

不過真的很好聽唷,MV也很有感覺,大家可以找來聽聽。 :)



~ ~ ~

* 雨天 *

詞:小寒 曲:李偉菘


站在十字路的交點 該怎麼走 我卻只想回頭

除了你給的傘 我再也沒有用

別的藉口 去擁有你的什麼



你能體諒我有雨天 偶爾膽怯你都了解

過去那些 大雨落下的瞬間 我突然發現

誰能體諒我的雨天 所以情願回你身邊

此刻腳步會慢一些 如此堅決 你卻越來越遠




牽手和分手來自同一雙手 作回朋友 我卻悔恨不懂挽留

你能體諒我有雨天 偶爾膽怯你都了解

過去那些 大雨落下的瞬間 我突然發現

誰能體諒我的雨天 所以情願回你身邊

此刻腳步會慢一些 如此堅決 你卻越來越遠



是否太晚 路已走遠 我的眼眶淚太滿 走不回你身邊


arrow
arrow
    全站熱搜

    usagirl 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()