開門見山說分手

I want to break up.
我要分手。
It's over.
我們結束了。
Don't call me anymore.
別再打電話給我。
There's someone else.
我有了別人。
We're not meant for each other.
我們命中註定不適合。


旁敲側擊說分手

I need some time alone.
我需要一個人過一陣子。
It's not you; it's me.
問題不在你,是我的問題。
We're better off as friends.
我們做朋友比較好。
You're too good for me.
我配不上你。
You deserve a better man/woman.
你應該找個更好的對象。
arrow
arrow
    全站熱搜

    usagirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()